2011. április 11., hétfő

Hétvégi láz :)

Érzelmeinket, érzéseinket a szívünkkel és a gondolatainkkal befolyásoljuk. Életünkben pedig folyton vannak és jönnek olyan emberek, akik meghatározó szerepet töltenek be úgy gondolataink között, mint a szívünk kis rejtekhelyeiben.



Az élet nem rossz velünk, velem. A szeles, viharos napok után sok 'napsütést', örömet, túlcsorduló boldogságot kaptam. Annyi minden tud történni egy hétvége alatt...(főleg ha nem alszik túl sokat az ember:) És nagyon kiegyenlítődtek a rossz és a jó napok, sőt elbillent a mérleg a nagyon jó felé. Egy rossz nap helyébe kaptam 3 jót :)

Azt hiszem a hétvégét a harmóniával tudnám legjobban jellemzni.

Negatív tulajdonságaim ecsetelése rámutatott olyan tényekre, amiket mások is látnak és rájöttem, hogy nem baj az, ha tudok róluk én is és más is, mert akkor azokra majd jobban figyelek. Közben meg rájöttem és megerősődött bennem az, hogy nagyon sok jó tulajdonsággal is rendelkezem és lehet harmónikusan élni, a negatív és a pozitív oldallal együtt :)



Aztán meg az is kiderült hétvégén, hogy mi mindent megteszek azokért akiket szeretek és mennyi mindent kapok azoktól, akik engem szeretnek.
Lehetőségem volt látni, találkozni és 2 szót váltani egy olyan emberrel, aki nagyon tetszik sok féle szempontból. Leírhatatlan öröm kerített hatalmába.
Jártál már úgy, hogy nem tudod összefogni a szád, mert folyton mosolyognod kell?
Annyira jó érzés :)


Még léteznek ilyen emberek, akik a bakancslistámon vannak, de a hétvége kedves volt velem, hogy kipipálhattam egy bejegyzést erről a listáról:)

És volt izgalom, stressz, szúrkolás, gyomorideg, szép játék dícsérete, de az ellenfél szidása is. És volt egyfajta győzelem és volt vereség. Ezt viszont nem értheti mindenki... Csak az, aki nagyon szereti a kosárlabdát :)

Együtt voltam hétvégén olyan kedves emberekkel, akikkel csak időnként találkozom, de mindig szeretettel vagyok velük.

És ott voltak azok az emberek is, akikkel sokszor találkozom és még nagyobb szeretettel várom mindig őket. Ismerősök és barátok... jó barátok.



És volt buli és tánc és jó zene. És nem akartam kiszállni a hétvégi lázból.
Folyton csak táncoltam volna :) Csak úgy, lazán... hagyva magam a zenére és ugyanakkor tombolva, sok érzelmet mutatva.




És szeretem az életet. Így szeretem az életet, mozgalmasan, tele érzelmekkel, indulatokkal, adrenalinnal, izgalommal, régivel, újjal, mosollyal, színekkel.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése