2010. április 13., kedd

Napok

Szeretem, amikor zajlik az élet, amikor tudom, hogy mit akarok és mit fogok megtenni, amikor egymás után jönnek az események.
Péntektől errefele szinte mind ilyen tartalmas napjaim voltak.

Pénteken délutánig munka, amikor hazaértem elmentem kicsit mozogni. Egyedül indultam és nem is gondoltam volna, hogy úgy alakul az est, ahogy alakult. A fitness teremben két volt évfolyamtársammal találkoztam, olyan emberkékkel, akikkel nagyon ritkán találkozom. El is telt nagyon az idő a beszélgetéssel.
Utána hazajöttem és indultam bulizni. Jó volt találkozni, beszélgetni olyan emberekkel, akikhez ragaszkodunk valamiért.

A napok közül a péntek este a kedvencem, s ahogy ezt írom, kicsit az az érzésem, mintha most is az lenne, viszont a szombat reggelem sem volt elhanyagolható. Egyik kedves barátnőmnél várt a friss tejszínhabos kávé. Nem szoktam kávézni, de T-nél mindig 'kávézás' címszó alatt összeülünk egyet beszélgetni. Buli után a kávé is jól esett:)
Az izomlázam enyhítése érdekében elmentem újra mozogni egy kicsit, délután pedig pihentem egyet egy jó film 'társaságában' :P :)

A vasárnap olyan volt, mint az időjárás... Hogy egy kicsit feldobjuk, 2 aranyos kislánnyal tábort vertünk a szoba közepén, ami egy sátorból állt, persze az is takaróból 'megszerkeztve':)) mesével, elemlámpával, tábori szabályokkal.
Nagyon tetszett a kislányoknak, hogy ilyen jó ötlettel léptem fel, ha már nem volt szabad babát öltöztetni az egyszervolt.hu-n :)

Hétfő: munka fél 6ig :(, tae bo :), este egészségfejlesztő programok-orvosi szociológia:) Egész nap fél óra szabadom volt, amikor megettem az ebédemet. Energikus nap volt, éjfélkor még el sem tudtam aludni :P

Ma is jó nap volt. Délután barátnőket látogattam meg a munkahelyükön, mindenkinek kicsit bekukkintottam a munkájába. Érdekes volt.
Este pedig sok kacagás, jó poénok a Jazzben G. Tündével és K. Tündével :D

S még holnap is nap van :) majd a maga szépségével :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése