2010. április 27., kedd

Babym, barátok, hóvirág :)

A hétvégén hazajöttek azok az emberek, akiket a legjobban szeretek. Gyönyörű hétvége volt és a hetem is olyan, olyan lesz :)

A szombati nap 3 szóban: napsütés, barátok, kirándulás :)
Gyergyóba mentünk autóval, ahol nagy szeretettel fogadtak: minket háziakként, a barátainkat kedves vendégekként.
Bettyék, elmondásuk szerint régóta nem aludtak olyan jót, mint amilyet a hétvégén aludtak :) Gyergyói friss levegő :)

Vasárnap hóvirágot szedni mentünk. Igen, hóvirágot. Budapesten és Vásárhelyen is nyílik az orgona, Gyergyó környékén még lehet hóvirágot szedni.

Kicsi barátnőm nem győzte gyűjteni a sok szép, hosszú szárú hóvirágot, nagyobb csokra lett a lenti képen láthatónál :) Örvendett nagyon neki. Élete legnagyobb hóvirágcsokra:)



Én is együtt örvendtem vele.

Nekem is volt hóvirágcsokrom, de a legkedvesebb hóvirágszál az volt, amit a Babymtől kaptam. Egyébként az volt az első azon a napon.

La vita e bella :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése