2012. március 5., hétfő

Játék, humor a segítésben

Két nagyon jó nap telt el a márciusból azzal, hogy érdekfeszítő előadásokat hallhattam nagyon jó előadóktól, két művészettel összekötött műhelymunkán vehettem részt, kedves emberekkel ismerkedhettem, rég látott emberekkel találkozhattam.
Nagyon feldobott.
Annyi élmény, annyi információ, annyi arc és annyi mosoly ...:)

Örvendek a sok új ismerősnek, a sok értékes embernek:

- a lánynak, aki erős, szorgalmas, bátor és barátságos és sokat nevettem vele
- a székely lánynak, akivel közös ismerőseim vannak
- a kék szemű lánynak, akinek sok mindenre volt gondja
- annak a fiatal anyukának, akinek mesebeli neve van és nagyon sokat megbír
- a lánynak, aki mindig fontosnak tudta érezni magát és nagyon tette a dolgát :)

-----jó volt velük dolgozni------

- annak az előadónak, akivel a legjobban tudtam játszani, aki előhívta a gyermeki énem
- annak a művészetterapeutának, aki segített megint meglátni magamból valamit
- annak a hölgynek/ pszichológusnak, akire én mindig felnézek, s mint kiderült, ő is büszke rám
- annak a volt tanáromnak, akit mindig tiszteltem és kicsit mindig féltem tőle... jó volt látni őt, hallgatni újra az előadását, dedikált könyvét átvenni tőle.

És örvendek, annak a sok sok ismerősnek, akikkel legalább egy szempillantást váltottunk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése