2011. január 4., kedd

tavalyi...érzések...

Amikor gyerek voltam, még ha nem is szerettem nagyon a telet, vártam a téli hónapokat, mert tudtam, hogy sok ajándékra számíthatok. November elején mindig megkaptam a szülinapi ajándékomat, aztán decemberben már jött a Mikulást, az Angyal s újabb ajándékáradat.

Nem értettem, hogy miért mondják egyesek azt, hogy jobb ajándékozni, mint ajándékot kapni. Én akkor ezt igazából nem értettem és nem is éreztem. Azt tudtam, hogy végtelenül jó érzés meglesni, vagy kíváncsian várni az ajándékokat.

Pár év múlva rájöttem, hogy mégiscsak csoda dolog ajándékokat vásárolni kedves, szeretett embereknek, becsomagolni azokat, s majd fürkészve nézni az arckifejezéseket kicsomagolás közben. Tényleg nagyon jó érzés :).

Örömteli volt az idén (most már tavaly) is a Karácsony. Nem maradt el a sok ajándék, ajándékozás, rég nem látott barátokkal való találkozás.

Elmúlt már, de sok minden van még amit felidézhetek...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése