2010. november 13., szombat

Péntek este ... vágyak teljesülése

Sok sok izgalommal fűszerezett nap volt a péntek. Az izgalom helyét később átvette a boldogság, öröm, jókedv, móka.
Szülinapot ünnepeltem a kedves barátaimmal. A gyertyát elfújtam, a vágya(i)m teljesülni fog(nak):)

Annyi élmény volt egy nap alatt, hogy a nagy lázban még fényképeket is elefelejtettem, elfelejtettünk készíteni. Itt kell nekem most szavakban megörizni a 25. szülinapi bulim egyes mozzanatait.

A délutáni készülődésban két nagyon fontos személy segítkezett, köszönet ezért Babymnek és Judithnak. Nem lettem volna időben kész nélkülük :)

Aztán elkészült életem első nagy krémes tortája: finom túrótorta:) (mások szerint is így volt)

Aztán jött a sok ajándék, hasznosabbnál hasznosabb, szebbnél szebb.
Köszönöm szépen a konyhai kellékeket, sokat fogom használni őket, aztán amikor kész vagyok a főzéssel, elmegyek tornázni a szép felsőmben, este pedig kimegyek a szép fülcsimmel és a nyakláncaimmal, a vad illattal, ami olykor jól talál rám :), köszönöm a finomságokat is, meg a dalt, amit nagy nehezen elénekelt a társaság... még hogy nekem van rossz hangom :))

Jól éreztem magam, remélem ti is :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése