2011. október 6., csütörtök

Őszi napok élményei

Annyi mindenről akartam írni az elmúlt napokban, hetekben, de a sok munka, a délutáni programok mind gátat építettek elém.

Volt egy szeptemberi hetem, amikor olyan fontos embereket látogattam meg, akikkel nem találkozom minden nap, de folyton gondolok rájuk. Jó volt beszélgetni, folytatni onnan, ahonnan abbahagytuk.


Nagyon sok édes gyerekkel vett körül azon a héten.
Megismertem egy csodálatos kislányt, Abigélt, akinek élete most kezdődött el abban a különleges családban, ahova megérkezett.
Megbarátkoztam Karolával is, aki nagy szeretettel fogadta Abigél érkezését és az én látogatásomat is. Jópofa gyerek tudok lenni, ezért nagyrészt kedvelnek a gyerekek :)

Találkoztam Nórával is, aki a héten ünnepli az első életévét. Mosolygósabb kislányt még nem ismerek :)

Meglátogattam a kis Balázsomat is, aki alig pár hónaposan levesz a lábamról :)

Vonatoztam Örsivel is, aki már annyira nagyos, hogy azt kezdem érezni, hogy öregszem :)

A sok gyerek között pedig találkoztam barátaimmal, akikkel akár egész éjszakákat is át tudnánk beszélgetni.

***

Felejthetetlen őszi nap az a szombat is, amikor fogyatékosok munkáinak a kiállításán vettem részt, sőt műhelymunkán is kipróbáltam magam.
Agyagból készítettem, a mesterember segítségével, plakettet, medált.

Olyan jó érzés volt ott ülni közöttük és érezni azt, hogy milyen szívesen segítenek olyan dolgokban amikben ők profik. Mennyi türelem és szeretet van ezekben az emberekben.

***

Részt vettem egy jótékonysági koncerten is és segítettem egy olyan lányon, akivel eddig egyetlen egyszer beszélgettem ... anno...az egyetem ideje alatt.
Nem ismerem őt, de sokat gondolok rá, hogy betegségével tudjon megküzdeni, mert nem látom természetesnek, hogy 24 évesen meghaljon.

***

Volt egy nagyon jó pszichodrámás hétvégém, amikor nagyon sok mindennel dolgoztam magamban. Hasznos volt, sok mindent átéltem, jót is, rosszat is.

***
Sopronban és Bécsben voltam október első hétvégéjén. Sétáltunk Sopron óvárosában, szép volt. Bécs pedig teljesen lenyűgözött. Vissza akarok még legalább egyszer menni.

***

Események, munka, találkozások, barátok között részem volt még nagyon sok intenzív érzésekben, élményekben.
Hagyni valakit elmenni, búcsúzni
Várni valakit megérkezni, örvendeni
Megosztani gondolatokat, felüdülni
Hiányolni valakit, valamit, megtalálni
Érzéseket feltárni, várni
Elrontani valamit, pánikolni
Kirándulni, felfedezni, vágyakozni,
Óvárosokban sétálni, minden szépet meglátni,
Régi időkbe visszanézni
Halállal szembenézni, megijedni
Élni, végtelenül örvendeni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése