2011. október 10., hétfő

Lélegzetnyi boldogság

2011. október 8-án megnősült L, az a barátom, aki mindig a magasságommal kötekedett :) Állítólag azért nem lehettem a barátnője, mert: kicsi vagyok, de hmmm, s megfordítva: Hmmm, de kicsi :)

Persze, hogy az esküvőn is el kellett süsse ezt a viccet :) és mégis szeretem őt :)

Nem felejtem azokat a líceumi éveket, amikor összeborzolta a hajam, amikor felkapott az ölébe és fejre állított és amikor úgy megölelt, hogy még lélegezni sem tudtam.

Mindig tartottam vele a kapcsolatot, mindig tudtam mi van vele. Nagyra becsülöm azokat az embereket, akik úgyis meg tudnak állni az életben, hogy a sors többször is próbára teszi őket.

Azt kívánom neked, hogy kiteljesedett életed legyen, sok örömmel, szép gyerekekkel, szerető emberekkel körülötted!

J.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése