2014. március 21., péntek

Missed Connections on the New York Subway









"Needless to say I love the subway. I glean all my characters from my fellow passengers. The same sorts of things which attracted me to Missed Connections, I find on the train: subtle interactions, eccentricity, beauty, sorrow, secrets, kindness, generosity, excellent hairdos. Every sort of person imaginable and unimaginable."

Source:
http://missedconnectionsny.blogspot.ro/2012_01_01_archive.html


Kedvenc new york-i metrós poszterem. Élethű ábrázolása mindazoknak az embereknek, akik hozzátartoznak ennek a városnak az életéhez, mindennapjaihoz.
Szinte el sem hiszem, hogy tavaly ilyenkor ugyanígy ültem a metrón naponta kétszer s közben néha élőzenét, máskor kéregető sztoriját hallgattam, néha olvastam, máskor prédikáció fültanuja voltam, néha beszélgető partnerre találtam, máskor pedig csak pihentem és figyeltem az embereket.
Megszerettem ezt a várost! És ez már visszafordíthatatlan!

:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése