2013. március 18., hétfő

Anna

Ha azt gondoltátok eddig, hogy már nem élnek napjainkban királylányok és unikornisok, akkor nagyot tévedtetek!
New Yorkban él egy szőke hajú királykisasszony, szemei olyan kékek mint a tavaszi égbolt, kerek arca pedig olyan piros, mint nagymama kertjében a tulipánok.
Varázserővel is rendelkezik ám. Mosolygós arcával úgy meg tud babonázni, hogy minden búdat,  bánatodat elfelejted s elkezdesz te is mosolyogni.

Anna királykisasszony egy kis palotában él a királyi családdal és legjobb barátjával, aki tudjátok, hogy ki?
Egy unikornis. Azaz egy egyszarvú, de azért nem mondom így, mert ő a legkedvesebb barátját Unikornisnak hívja.

Palotája ablaka egy hatalmas parkra néz, ahol barátjával sokszor sétálnak. Elválaszthatatlanok egymástól. Nem évek, hanem szerintem életek óta együtt vannak.
Hihetetlenül erős szeretet fűzi össze őket, amiből a királykisasszony nem akar kinőni.
Barátját csak az láthatja, aki hisz benne és figyel a királykisasszony rezdüléseire.
Én már láttam párszor. Néha nekem is megmutatkozik. 

Aki nem hiszi, járjon a végére..., azaz New Yorkban a Central Park végében, a tó melletti palota második ablaka...





2 megjegyzés:

  1. Szép és kedves. Mosolygóssá tetted a napom. Köszönöm!!! :)

    VálaszTörlés
  2. Örülök nagyon! :) Én is köszönöm neked a visszajelzést! Jól esik :)

    VálaszTörlés