2012. január 17., kedd

Decemberi harmóniák :)

Teljes lelki élet zene nélkül nincs. Vannak a léleknek régiói, melyekbe csak a zene világít be.
(Kodály Zoltán)

Mélyen átéreztem Kodály Zoltán fent említett mondatainak lényegét, amikor ott ültem a Budapesti Kongresszusi Központban, barátnőkkel körülvéve a koncerten, amire másfél évet vártam... Havasi Balázs zongoraművész Symphonic Concert Show-ján.

Leírhatatlan élmény!
Mintha csak egy szempillantásig tartott volna az egész, pedig olyan sokat készültem erre a pillanatra. Várakoztam, aztán fél évig koncertjeggyel is várakoztam, aztán egy teljes napot készülődtem, arra a csodálatos estre...

Nagyon jó volt ott lenni! Olyan érdekes, mert az volt végig az érzésem, hogy én ismerem ezt az embert, mi mintha találkoztunk volna már :)

Az a kívánságom, hogy újra meg újra átéljem ezt az érzést!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése