2011. május 29., vasárnap

Regrets



Ezt a videót egy kedves barátom mutatta meg. Annyira elgondolkodtató... végigfut az élet előttünk egy ilyen kérdés hallatán.
Jó időnként elgondolkodni, ideig óráig szótlanul kinézni magunkból, aztán meg jól benézni önmagunkba. Nem egyszerű a kérdés. Szinte mindenki a videóból elkezdett gondolkodni, nem lehet erre egyből felelni.
Hogy is vagyok én ezzel a kérdéssel? Én sajnálom, hogy nem tettem meg pár dolgot...
. hogy nem mentem el egyszer sem Gödemesterházára, amikor B. hívott a líceumi évek alatt. Most nincs itt... ha hívna, most mennék...
. hogy nem kezdtem el líceumban kosárlabdázni a magasságom miatt. Most lehet magasabb lennék és tutti jobban tudnék kosarazni mint most.
. hogy nem voltam bátrabb, akkor, amikor szükség lett volna rá, hogy kimondjam mit érzek, vagy legalább kimutassam.
. hogy az egyetemi évek alatt nem mentem ki Amerikába legalább egy nyárra, most akkor Amerika kicsit lennebb lenne a bakancslistámon.
. hogy nem jutottam el Veronába ezelőtt 2 éve, amikor Olaszországba jártam. így még része a bakancslistámnak.
. hogy nem utaztam ki Budapestre a tavaly november 26-án a Havasi Balázs Symphonic Concert Show-jára. Most nem csak a postán küldött dedikálásos CD-t nézném, hallgatnám, hanem átélhettem volna egy csodálatos élményt.

és vannak olyan dolgok is, amit nem tudok ide írni, de a helyüket meghagyom
. ki______________________________________________________________
. jf______________________________________________________________
. tr______________________________________________________________

Minden, ami megtörtént és ami nem történt meg, része az életemnek. Tudom, hogy mindennek oka és magyarázata van, még akkor is, ha most nem látom a lényegét, még akkor is, ha nem tudom megválaszolni a kérdéseket.
És azt is tudom, hogy ha egyszer valamit nagyon erősen akarunk, az megvalósul. Tapasztaltam és nagyon nagyon jó érzés, átélni olyant, amiről csak álmodni mertem és amit csak képzeletben vittem véghez.

Azt is hiszem, hogy a fenti listámból sok minden megvalósulhat még és boldog vagyok, hogy sok minden jó és szép történt velem eddig az életemben.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése