2010. július 2., péntek

A levendula


Elég régóta ismerem a levendulát, ezelőtt 2 évvel, 2 nyarat dolgoztam is vele, ültetgettem, ápolgattam, rendezgettem, de akkor nem tetszett annyira... túl erősnek éreztem az illatát. Azóta sok levendulás ajándékot kaptam, a múlt héten pedig az egyik pesti barátnőmnek azt vittem ajándékba, mert tudtam, hogy nagyon szereti. Amíg sétáltam a Gellért hegyen felfelé, gyönyörködtem a nagy cserép levendulába, a sok apró bimbó és illatos virágban. Másnap ellátogattunk a L'Occitane boltba, ahol a levendulás termékeket is nézegetve, egyre jobban kezdett megtetszeni. :)
A pontot az i-re a másik barátnőm tette, aki a kertjéből szedett nekem egy csokor levendulát, hogy hozzam haza. Vigyázva hoztam haza a buszon, a lakásban helyet is találtam neki s majd a kertemben is lesz helye, sok sok levendula bokor fogja majd színesíteni azt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése