2012. november 29., csütörtök

Eskü

Egymás kezét fogták. A lány sírt és elcsukló hangjával megígérte, hogy jó feleség lesz, gondját viseli majd férjének és leendő gyerekeiknek.
Ott ültem mellettük tanúként s a kiszaladó könnyeim között láttam, hogy L. mennyire szorítja leendő felesége kezét. Bátorította, de neki sem volt egyszerű. Nem is olyan gyerekjáték az esküvősdi :) Nagy izzadságcsepp folyt le a barkóján...
És megígérték... Aláírták, aláírtam.

Éreztem, hogy néz. Hátrafordultam és szavak nélkül értettük egymást. Rám mosolygott kedvesen... tudta, hogy könnyeket is fog látni.

Meghitt volt a hangulat és mindenki elérzékenyült. A háttérben a lágy dallam, a versrészletek, az eskü mondatai mindenkit megérintettek. Még ilyen polgári esküvőn sohse voltam.

Sok boldogságot nektek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése