2012. február 13., hétfő

A szőke kislány

Külföldről jöttem haza a Babymmel és a határnál megállítottak a rendőrök. Kipakoltatták velünk az összes csomagunkat és mindent kiszedtek. Rátaláltak egy kislányra, egy kb. 3 éves szőke kislányra. Nem tudtuk, hogy került az autónk csomagtartójába.
De amikor jobban szemügyre vettem a kislányt, eszembe jutott, hogy egy bizonyos faluban, egy nagyon szegény család kicsi lányáról van szó.
Szóltam a rendőrnek, hogy tudom kié a kislány és hazaviszem.
A gyerekkel a karjaimban elindultam a ház felé. Méregzöld, régi falusi ház volt, hosszú udvarral, drótkerítéssel és egy mérges kutyával.
Bementem és a következő kép már az volt, hogy megkérdeztem az édesanyától, hogy hol van a kislány.
Azt mondta nekem, hogy meghalt.
Szomorúságomban, ijedtségemben és dühömben el kezdtem kiabálni, hogy most azonnal hozzák ide a kislány holttestét, mert látni akarom.
Egy kék pokrócba volt belecsavarva és amikor kibontottam, az arca el volt takarva a sötétkék pulcsijával, ami meg volt fagyva és havas volt. Lehúztam a fejéről a pulcsit, a kicsi arca sápadt volt és fagyos.
Mérgesen, hangosan és fájdalmasan kiabáltam az édesanyjának, hogy hogy tehette ezt a kislányával, amikor hirtelen megmozdult a kislány keze.
A kicsi hideg kezével megfogta az ujjam.
Mélységes öröm töltött el, hogy mégiscsak él a kislány.
Megmentettem.
Felvettem a karjaimba és felébredtem...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése