2010. augusztus 16., hétfő

Babym szülinapi meglepije

Babym szülinapján nem voltunk együtt. Ő Gyergyóban volt, én meg Vásárhelyen. Elmondtam előre neki, hogy nem lesz meglepije, mert nem tudom meglátogatni őt pont a születése napján. De rájött, hogy mégsem így lesz. Nagyon várt már azon a napon...úgy, mint aki biztosra tudja, hogy menni fogok. És nem csalódott, ott voltam :) Ami meglepi volt számára, az a korai érkezés volt. (Nem a megszokott mikrobuszzal mentem :P) Mert valami azért mégis új kellett legyen :)
Jól kitaláltam :D

Az ajándék pedig tetszett, ugyanakkor pedig bizonyság volt arról, hogy mennyire ismerjük egymást. Jól jött ki mindenképp.
A telefonja is el van most már kényeztetve, s amikor akarja, majd a ő is el lesz, úgy, ahogy kell. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése