2015. március 2., hétfő

Öt évvel ezelőtt, február 28-án született ez a blog.
Müller Péter Szeretetkönyvében épp a harmóniáról olvastam azon az estén, ahogy a könyvet felnyitottam. Ez inspirálta a blogom címét.
Nem felejtem, ahogy otthon, a régi számtógépem előtt ültem és megírtam az első bejegyzésem.
Öröm töltött el, hogy ez valami újnak a kezdete, amivel majd foglalkozni lehet, ami segít összegyűjteni a kedvenc dolgaim és másokkal is megoszthatom.
Azóta sok mindent megélt ez a blog. A szülőktől való elköltözést, az országból, sőt a kontinensről való elköltözést, mozgalmas new yorki életet, lánykérést, aztán újabb költözést, s persze sok örömöt és szép perceket.
Ha kedvetek tartja maradjatok még velem, azok, akik olvastok. S mivel igazából nem tudom hányan és kik olvasnak, kérhetném, hogy valamilyen formában jelezzétek ezt? Megjegyzésben, emailben, közösségi oldalon...
Köszönöm!

Szeretettel,
Harmónia.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése