2015. január 26., hétfő

Ajánlás. Nagyon kedvenc :)

tükör-kép

by azinapont
(úgy nézni valamire, mintha
azt nem látta volna előttünk
senki más.
úgy nézni valamire, mintha
azt már látta volna előttünk
valaki.)
szabálytalan keretbe zárnálak,
félkész ember.
árnyékodat én vetném mögéd
két ecsetvonással:
hunyd be a szemed, majd nyisd ki –
elkészültél.
meztelenre vetkőznék előtted
s közben minden ruha rajtam maradna.
most végigtapogathatod az emlékeimet
a hátam közepétől a combomig,
megérintheted a kezem, ha akarod,
amikor az eget vizsgálom benned,
nézheted magad az ingem gyűrődéseiben,
s engem, amint mást csókolok és
előtted vetkőzöm meztelenre.
én vagyok az akt, az önarcképed:
szintén félkész.
a biztonsági távolságra intő
sárga vonalon állok,
behunylak, majd kinyitlak –
kontúrárnyat vetve rád.

Forrás: https://azinapont.wordpress.com/2015/01/23/tukor-kep/  

























































































































Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése